SERVICE
Onze Service Standaard
Landgoed Huis de Voorst was betrokken bij het oprichten van de International Butler Academy. Het lesprogramma bestond uit een brede kennis als het gaat om etiquette, culinaire ervaringen & het ontwikkelen van een breed fundament aan kennis in gastvrijheid, zonder hierbij de menselijke aspecten & behoeftes te verliezen. Het bewustzijn stimuleren & buiten eigen kaders te denken zijn de keywoorden. Kijken vanuit een menselijk perspectief in een snel levende wereld.
In Huis Opgeleid
Onze medewerkers worden door het management team van Ashford volledig getraind & begeleid in hun werkzaamheden. Betrokkenheid, individuele kracht & enthousiasme worden gestimuleerd om een oprechte, kwalitatieve & warme service te kunnen bieden.
Meerdere Disciplines & Meertalig
Elke medewerker wordt aangemoedigd om het beste uit zijn of haar potentieel te halen. Alle medewerkers zijn inzetbaar op elk van onze afdelingen en hebben alle facetten van de service-ervaring zelf ervaren. Hierdoor zorgen wij dat onze medewerkers vanuit persoonlijke ervaring de beste service kunnen bieden.
Van Engels, Italiaans, Duits, Nederlands tot Russisch - wij kijken ernaar uit jullie & jullie gasten te verwelkomen in de taal van jullie voorkeur.
Excellence
Ons managementteam werd zorgvuldig samengesteld - elk met vele jaren ervaring in nationale & internationale gastvrijheid op 5-sterren/diamond niveau in opmerkelijke rollen binnen hun gerespecteerde vakgebieden. Van hotel- & restaurantmanagement tot culinaire inspiratie, maar ook sales, marketingcommunicatie & evenementenmanagement. In de afgelopen jaren is de directie door de Masters of Luxury meermaals benoemd tot "Masters of Excellence".
Gelijke Kansen
Landgoed Huis de Voorst biedt een werkomgeving die voor iedereen gelijk is. Door een mix van diverse culturen, achtergronden & capaciteiten hebben wij de mogelijkheid om een breed publiek te verwelkomen op het hoogste serviceniveau.